dissabte, 5 de maig del 2012

Gràcies Pep

De tots és ben conegut que sóc culé i ho sóc més des que en Pep Guardiola és entrenador del Barça. Avui, doncs, és un dia ben especial per tots els que sentim la marxa d'aquest gran entrenador, però, sobretot, d'aquesta gran persona.
Sóc culé, però en primer lloc sóc músic. I és clar, hi ha una cançó que passarà a la nostra memòria col·lectiva com la cançó que identifica una persona i  una trajectoria: "Viva la Vida" de Coldplay.
Aquests dies aquesta cançó torna a sonar amb força i jo vull aprofitar-ho per treure del bagul de partitures la partitura que vaig adaptar ara ja fa 4 anys.

Flauta 

Flauta i Piano



Viva la Vida (COLDPLAY)

I si voleu veure el magnífic vídeo dels Coldplay... Fixeu-vos que la tonalitat és diferent i no la podeu utilitzar com a base.

4 comentaris:

Aurora 2nc ha dit...

hola adelaida,crec que ha estat molt bona idea això de posar la cançó de Coldplay "viva la vida", per a que nosaltres la poguem tocar amb la flauta. A mi m'agradaria molt tocar-la en el concert de primavera.

Anna Iglesias Llaberia 3rB ha dit...

Hola Adelaida,
Jo també sóc culé i estic d'acord amb que en Pep és una gran persona. Com ja et vaig comentar, aquesta cançó és molt bonica i t'apuja molt els ànims!! M'encanta!!

anarodmar ha dit...

Hola Adelaida. Me llamo Ana y soy profesora de secundaria en un colegio de Santander. Estoy trabajando con mis alumnos esta canción de Cold Play y nos lo estamos pasando muy bien, nos encanta.
Muchísimas gracias por compartir.
Un saludo desde Cantabria
Ana Rodríguez

musicaade ha dit...

Gacias Ana! Un placer saber de ti y que la música nos una y nos haya puesto en contacto. Viva la Vida es ya un clásico en nuestros conciertos de fin de curso y aunque ya tiene sus añitos, siempre es bien acogida por el alumando. Nos vemos en la red :)