dijous, 7 de juny del 2012

"La baldufeta" arriba a La Selva del Camp

Avui arriba "la baldufeta" d'Espiral a La Selva del Camp i amb ella el Premi que vaig anar a recollir aquest dissabte passat a Madrid. 

De tal com va anar el dia ja us en vaig fer cinc céntims a Premis Espiral 2012. Madrid

I com ja us vaig explicar en aquell article, en diverses ocasions  l'emoció em va impedir llegir amb  fluïdesa. 

Tot i l'emoció, el vídeo és un testimoni més de la jornada i dels moments tan màgics que allí vaig viure.

El dedico a tots els "MÚSICS SELVATGES"!


12 comentaris:

Laia Balsells 3rB ha dit...

Adelaida es un discurs molt bonic,m'agradat molt quan esplicaves el nom del bloc! et vas explicar moltbe!enorabona!

Javi Monzon ha dit...

Molt emotiu,casi que no podies parlar,felicitats per guanyar!!!

Mª Jesús Camino ha dit...

Felicidades Adelaida!!! Ya te lo he dicho por Twitter y lo repito, tu trabajo es IMpresionante. Enhorabuena a tus alumnos, en especial a Claudia por ser finalista.
Un abrazo

Núria Sardà ha dit...

Molt be Adelaida, molt xulo, les meves felicitacions!!!

musicaade ha dit...

Gràcies Laia i Javi! Una part del premi també és vostre!

musicaade ha dit...

Muchas gracias MªJesús! Siempre tan presente y dando animos! Y ya sabes: #sinoexistierashabríaqueinventarte. UN ABRAZO!

musicaade ha dit...

Gràcies "Sardi"! Ja saps que la culpable de que estigui en aquest fregat ets tu! Gràcies pel teu suport i les teves bones idees! Un petó.

Alfredo Pujol ha dit...

congratulacions pel pastís

musicaade ha dit...

Ets un llépol Alfredo! Gràcies per ser-hi!

Eva López García ha dit...

Adelaida! Molt bé el discurs! Et defenses molt bé amb el castellà tot i estant etan emocionada! Felicitats! I ho sento per no haver estat a la celebració però l'examen es va allargar! Felicitaats!

Carme Marchena ha dit...

M'hauria agradat ser-hi. Gràcies per compartir feina, idees, amistat... Felicitats per tan merescut premi.

musicaade ha dit...

Moltes gràcies Eva, ja saps que amb el teu treball també tens una part d'aquest premi. No perdis la il·lusió i les ganes que tens per treballar i col·laborar. Això et farà arribar molt lluny. Ah, i de celebracions n'hi poden haver moltes més!