dilluns, 11 de gener del 2016

Concert de Nadal 2015. Vídeos

S'han acabat les vacances i ja ens hem posat en marxa. En el primer article de l'any us porto el vídeos del Concert de Nadal que vam fer el dia 15 de desembre a l'Auditori del Paborde. Buff, quasi no em puc creure quan ràpit passa el temps!

Va ser el dia 15 de l'any 15 i celebravem el concert de Nadal número 15. Tota una coïncidència amb celebració d'aniversari inclosa, no?!

He fet una llista de reproducció amb totes les cançons del concert en el mateix ordre que les vam fer. Tal com vaig explicar, cada una de les cançons va anar precedida per una petita presentació que dues alumnes de 4t ESO van anar llegint amb gran professionalitat. Podeu veure el programa i sentir la presentació general clicant AQUÍ.

Tot i els problemes d'àudio que vam tenir, estic molt contenta de tal com va anar tot. Ja em direu què us sembla.


6 comentaris:

Arjar ha dit...

Bon recull del concert, m'ha agrdat molt. La veritat és que fem força patxoca.

Yens Dickmans ha dit...

El concert ha estat molt divertit. Ben fet de haver l'ho grabat.

Angie Style ha dit...

Em pensava que la calitat de l'audio anava a ser pijor, però no, la veritat es que s'escolta molt bé! I el fet de que estiguin totes les cançons es molt divertit! Un concert molt xulo!

Unknown ha dit...

El concert va estar genial!! Felicitats a tots!!!

Unknown ha dit...

Va estar molt be! Ja estic esperant el concert de primavera!

Unknown ha dit...

M'agrada el fet de que en cada concert hi hagi alguna sorpresa o que el format sigui diferent, crec que al públic gaudeix més del concert i del treball de tots! A veure si al de Primavera podem aportar més coses!